Profit hunger

Publicerat: 26 december, 2011 i Aftonbladets vi 5 frågor

Aftonbladet granskning visar att många av elektronikvaruhusens reklamvaror under mellandagsrean är slut när merparten av kunderna når butikerna.

Tror du att handeln lurar oss under rean?

Ja folk är så godtrogna nu mera, ja även jag. Så det är klart att handlarna vill ju bara ha mer och mera pengar. Vi köpte en tv innan mellandags rean jag inte vet om vi skulle ha tjänat några pengar då. Vi blev säkert lurade då. För jag handlade en DVD till mamma i 80 års present. Då sa expediten att mitt kort var för gammalt och klippte det. Hon sa att tv:n inte var registrerad på mitt kort, så jag vet inte om jag fick några bonus poäng på kortet då.

 

kommentarer
  1. […] för sex år sedan var det också en fråga om jag tror att handeln lurar mig på rean?  För tre år sedan så var det om jag handlade mer under rean? Då var frågan även om jag […]

Kommentera

