Orkar inte stressa runt i handeln

Publicerat: 27 december, 2016 i Okategoriserade

Mellan jul och nyår drar en av årets största reor i gång elektronik, kläder eller inredningsprylar – det mesta går att fynda för den som vill.

Har du handlat något i mellandagsrean?

Nej jag har inte orkat att gå ut på mellandags rean. Har ju inte ens pengar att handla för på rean.Vi ska först göra alla våra räkningar så kanske vi kan avvara lite pengar på att handla någonting.

Redan för sex år sedan skrev jag om mellandags rean  och även då hade vi ont om pengar. Då skrev jag också om jag kunde lita på butikernas olika reor.För fem år sedan skrev jag också om jag trodde att handeln lurar kunderna. För två år sedan var det Black friday rean. Då var frågan om den var en bluff. Förra året var det också Black Friday. Då var det också en fråga om jag väntade till mellandags rean. Det var samma fråga förra året om jag handlat på mellandagsrean.

kommentarer
  1. […] Förra året så varnade polisen för att vi skulle kunna bli lurad på rean.  Jag handlade inget på förra årets rea. […]

Kommentera

