Jag ligger i de lägre klassen

Publicerat: 20 april, 2017 i Okategoriserade

De som är rikast i landet tjänar tre gånger så mycket som de gjorde för 20 år sedan. Samtidigt har de fattiga blivit fler, enligt siffror på inkomstfördelningen som regeringen har tagit fram,

Tycker du att klassklyftorna har ökat?

Det här var vi 5 frågan i från i går. Fast jag missade att skriva den då. Ja jag är inte född med någon silversked. Men jag har det ändå det bra. Jag har ju lägenhet och jag behöver inte gå och lägga mig hungrig och vi har bostad. Det finns många som har det mycket värre än vad jag själv har.

Kommentera

