Många mår dåligt ut av den reklamen

Publicerat: 19 maj, 2017 i Okategoriserade

Centerkvinnor vill stoppa de bilar som marknadsför strippklubbar i Stockholm. De anser att sexistisk marknadsföring solkar ned våra gator och torg och har anmält den till Reklamombudsmannen.

Ska reklam för strippklubbar förbjudas?

Det är ju många som mår dåligt ut av det, fast för egen del så bryr jag mig inte. Fast de snackades om att de skulle förbjuda reklam för tobak och alkohol. Fast jag ser reklam för alkohol fortfarande. Fast jag som har sjukdomen alkoholism orkar inte ens bli upprörd över det. Det finns ju de som kan dricka. Själv kan jag inte det. Men om det skriver jag om i min andra blogg.

Kommentera

