Tur att inte jag får sparken

Publicerat: 19 maj, 2017 i Okategoriserade

En 18-årig kvinna som varit provanställd en vecka på en outlet fick höra att hon såg för trött ut och inte verkade tillräckligt glad. Där efter fick hon sparken 

Ska trötthet vara skäl för avsked?

Nej det låter konstigt, jag ser nog oftast väldigt trött ut. Jag är ju också väldigt trött och det beror ju på en anledning. Det är därför jag går på lönebidrag. Fast orsaken är den svåra misshandeln 1995. Jag är väldigt glad över att jag har fått komma tillbaka. Fast jag brukar se glad ut på jobbet, det hoppas jag i alla fall.

Kommentera

