Det finns hjälp att få

Publicerat: 6 augusti, 2017 i Okategoriserade

Tidigare finansministern Anders Borg ska ha visat könet, tagit andra män i skrevet och kallat kvinnor för ”hora” på en skärgårdsfest. På Facebook ber han om ursäkt efter fylleskandalen.

Får en exminister bete sig hur som helst?

Nej det ska de inte få göra, han kan ha samma sjukdom som jag har. Jag skriver en blogg om det. Fast i dag hade jag en rolig historia. Jag skriver inte bara om mitt missbruk där. Fast precis som Sofia Olsson Olsén säger att offentliga person

 

kommentarer
  1. […] Det finns hjälp att få […]

Kommentera

