Har tyvärr gjort det

Publicerat: 9 augusti, 2017 i Okategoriserade

Då en 21-årig Västeråskvinna återtog sin bostadsrätt som hon hyrt ut i andra hand möttes hon av en väldig stank. Den nyrenoverade bostaden var täckt av sopor, kläder och matrester från golv till tak och måste nu saneras och renoveras om.

Vågar du hyra ut din bostad?

Jag gjorde det när jag bodde i en hyreslägenhet, jag tog inget extra för det, utan lät bara min fästmös kompis dotter med familj bo där. Fast jag hade inte meddelat hyresvärden att jag hyrde ut lägenheten. Så jag blev vräkt där i från. Ja jag fick säga upp den själv för att inte bli vräkt.

Kommentera

