Använd cannabis inom medicinskt syfte

Publicerat: 10 november, 2017 i Okategoriserade

Riksdagsledamoten Anders Schröder (MP) har öppnat för att legalisera cannabis då dagens förbud inte har uppnått önskat resultat. En laglig försäljning skulle kunna underlätta kampen mot våldsbrottslighet.

Vore det rätt att legalisera cannabis?

Ja som medicinskt syfte, men inte så att vem som helst kan få tag på det. Det är ju likadant med morfin. Det är förbjudet att använda dem utan medicinskt syfte. Det  är klart att det finns ju de som kan missbruka allt möjligt. Mitt egna missbruk som jag har haft skriver jag i min blogg Fredlig.se . Där jag även skriver om andra saker, både historier och roliga citat.

Kommentera

