En pajas som president

Publicerat: 6 januari, 2018 i Okategoriserade

Många tvivlar på att USA:s president Donald Trump får sitta kvar hela mandatperioden.

Tror du att Trump avsätts?

Jag tvivlar tyvärr på att han kommer att avsättas. Fast förhoppningen finns ju där. Enligt boken så ville han ju inte ens bli president. Jag har skrivit om Trump förut. Att jag tyckte att han var en knäppgök innan han blev vald. Innan han blev vald skrev jag också om att vi skulle stå för vem vi är.

Jag hade hoppats på att det skulle bli en kvinnlig president i stället för Trump. Jag var inte så orolig för det amerikanska valet.

Idioten Trump rev ju upp Parisavtalet och klimatavtalet. Ja 2016 var ett händelserikt år. Klart att Trump kommer att förändra världen. Tycker inte att han har gjort ett bra jobb. Jo kanske för sig själv. Ja Trump införde ju inreseförbud för en massa länder.

Jag litar inte på vad som skrivs på de sociala medierna. Förra året så sparkade han även FBI chefen.

Lämna en kommentar