Sett,hört,läst Med Christer Dyrwoold ,46

Publicerat: 27 april, 2012 i Okategoriserade

Första jag läser på morgonen: Jag läser just nu dagliga reflektioner som jag delar med mig på min nykterhets blogg.

Lyssnar jag på i tunnelbanan på väg till jobbet: Lyssnar på spotify just nu på musik i från 1983 och tidigare eftersom jag ska försöka att skriva min bok som ska starta i från 1983.

Bloggar och twittrar jag följer: Det är så många jag försöker att följa eftersom jag bloggar och twittrar så mycket själv. Min fästmö som nu mera aldrig skriver i bloggen efter att Aftonbladet lade ned sin blogg och bonusdottern. Men dem har jag skrivit om i min egna blogg.

Här surfar jag när jag borde jobba: Ja jag hinner knappt stå vid datorn på jobbet och om jag någon gång får tid att ställa mig vid datorn. Så tittar jag på mina bloggar och oftast tittar jag på Aftonbladets hemsida.

Skämmigt måsten: Ja vad är det jag måste göras som jag skulle skämmas över? Kan inte komma på någonting. Förr kanske det var att jag måste vara senast uppdaterad på alla nyheter som händer ute i världen. Nu mera är det inte så. Fast skäms jag över det? Nej jag tror inte det. Ja att jag gillar att se Big brother kanske ska vara lite skämmigt.

Media personer jag gillar: Ja eftersom jag arbetar inom media så finns det en del journalister som jag gillar en ut av dem är nog Svante Liden som jag tycker skriver roliga texter.

Missar jag aldrig på tv: Ja det skulle vara nyheterna då. Jag är verkligen nyhetstorsk. Men annars gillar jag humor program och roliga serier så som sol sidan.

Här får jag mina nyheter: Ja det är oftast i från fyrans nyhetssändningar och Aftonbladet så klart.

Veckans media höjdpunkt: Ja det skulle väl vara på söndagarnas big brother utröstning. Ja jag är så larvig så jag tycker att det kan vara kul att se hur de där dårarna försöker hålla sams i ett hus med olika roliga uppdrag. Fast i år tycker jag inte det har vart någon höjdare.

Sista jag gör innan jag somnar: Duschar och sätter på stereon på lugna favoriter. Så den är på hela natten.

 

Lämna en kommentar