Är gång trafikant!

Publicerat: 19 september, 2014 i Aftonbladets vi 5 frågor

Kungen var i går inblandad i en trafikolycka  i Bromma i Stockholm – bilen framför uppges ha gjort en vänstersväng som ledde till kolektionen.

Är du tillräckligt försiktig i trafiken?

Ja eftersom jag är en gång trafikant så försöker jag att se mig för. Men jag blev ju ändå påkörd på ett övergångs ställe för ett par år sedan. Men när jag hade körkortet, så råkade jag aldrig ut för någon incident. Men de drog mitt körkort i samband med den svåra misshandeln 1995.

kommentarer
  1. […] Ja det visste ja, jag har alltid hållit mig till vänster.Har trott att det alltid har vart så. Jag har skrivit om gång trafik tidigare. 2011 skrev jag om halkan i januari. 2014 så skrev jag om att vara försiktig i trafiken.  […]

Lämna en kommentar