Inget planerat

Publicerat: 14 februari, 2022 i Okategoriserade

Researrangörerna rapporterar om kraftigt ökat tryck.

Kommer du resa utomlands i år?

Det är ingenting planerat i alla fall. Fast det kanske kommer att bli någon tripp till något baltland eller till Finland. Allt beror ju på ekonomin. Det är ju mitt vanliga svar på den här frågan om resor. Jag skrev redan 2009 om att resa bort eftersom det årets midsommar regnade bort. Året efter skrev jag att jag inte reste bort till påsk.

2015 så reste vi bara till bonusdottern och firade midsommar.

Tio år senare 2019 skrev jag att jag gillade att upptäcka nya platser, när jag är ute och reser.

2020 så var jag sjuk, och då blev det inga resor. Då kom ju även coronan med alla restriktioner. Jag reste inte bort 2021 heller.

Lämna en kommentar