Tjäna pengar på musik

Publicerat: 12 april, 2022 i Okategoriserade

Spotify har publicerat uppemot 500 fejkade ”artist Fast jer” med påhittade biografier visar en granskning i DN.

Har fått för stor makt över musikutbudet?

Ja det kanske borde vara bättre koll på det. Fast jag är inte så insatt i det. Min stora idol är inte mycket för spotify. Fast jag gillar ju det, lyssnar mycket på honom där. Fast jag lyssnar för tillfället på hans bok Vardagar 4.

2011 så hade jag två låtar i från spotify på min blogg i mars så var det om kärnkraften. i april så var det vargskräck

Året efter 2012 så skrev jag att jag är dålig på att lyssna på radio, att jag lyssnar mer på spotify.. Jag lyssnade på spotify på väg till jobbet det året också.

Även 2015 skrev jag och använde spotify för att jag trodde på sommaren. Bob Dylan fick ju Nobels litteratur pris. Carolas låt Främling kom ut det året som min bok ska börja. Därför lyssnar jag på den för att påminna minna känslor då.

Även 2019 så skrev jag och la in musik för spotify och då Ugglas låt Pissfitta. 2021 så kom frågan upp att bosätta sig på landet

Lämna en kommentar