Hur kommer Semestervädret bli?

Publicerat: 29 juni, 2012 i Aftonbladets vi 5 frågor

Det har varit mycket regn. Men enligt SMHI:s prognos i Aftonbladet i går kan juli bjuda på solchanser.

Är du orolig för ditt semesterväder?

Nej verkligen inte, vi har inte semester förens i slutet ut av juli i samband med min födelsedag. Så det blir i slutet ut av juli och början av augusti. Fast blir det skitväder så har vi mycket att göra i lägenheten. Så orolig att det ska bli regn är jag inte i så fall välkomnar jag det.

kommentarer
  1. […] Hon gör precis  som många gjorde för åtta år sedan. Då många flydde till varmare trakter utomlands. Jag ville inte åka utomlands då och jag skulle inte ha råd med en utlandssemester.  För fem år sedan så var frågan om jag var orolig för semester vädret.  […]

Lämna en kommentar