Stoppa ovaccinerade flyktingar

Publicerat: 9 november, 2021 i Okategoriserade

Ett 40-tal ovaccinerade Italienare söker politisk asyl i Sverige. De motsätter sig både vaccin och coronapass. .

Ska vaccinflyktingar få asyl?

Nej verkligen inte, nu låter det som om jag är en rasist i och med förra inlägget. Fast jag välkomnar italienarna om de är vaccinerade. Det är sjukdomen som jag inte vill ha hit. Försöker hitta källan om vart det stod. Jo jag hittade det i en grupp som motsätter sig och kritiserar Sveriges hantering ut av coronaviruset. Jag tycker att de ha skött det bra. Fästmön tog sin tredje dos i dag. Jag vet inte om jag själv ska ta den tredje sprutan.

Så jag vet inte om det stämmer för jag vill inte gå med i gruppen som motsätter sig Sveriges hantering ut av coronaviruset. Jag tror inte på det föräns jag får se på källan.

Lämna en kommentar