Lyssnar på ljudböcker nu mera

Publicerat: 7 oktober, 2022 i Okategoriserade

Aftonbladet Stefan Sköld tycker sig se en tendens att musiklyssnandet minskar när allt fler lyssnar mer på poddar.

Går podd före pop för dig?

Jag lyssnar nu mera på ljudböcker när jag åker till jobbet. Jag ska lyssna på En studie i rött ut av Arthur Conan Doyle den första boken om  Sherlock Holmes. Fast poddar lyssnar jag på. Framför allt när jag diskar. Jag ligger långt efter i min podd lista. Jag gillar att lyssna på Åsa Lindeborgs podd Trycksmärta då får man veta lite om vad som hände för flera år sedan. Lyssnar även på Hedman och Hedén men numera så är det bara Hedén som kör sin beroende podd. Lyssnar också på Kristin Kaspersens podd nyfiken på. Men jag är fortfarande på november från förra året. Jag behöver lyssna mer på poddarna för att komma i fatt.

Jag har skrivit om olika poddar förut. 2017 så skrev jag om att Sanna Lundell avslöjade om hur mycket hon fick för Let´s dance.

2021 skrev jag att även kungen har rätt att podda. I februari i år så skrev jag om framgångs podden om vaccinet. Har heller inte lyssnat på Agnes Wolds podd under augusti.

Lämna en kommentar