Arbetar tre dagar på jobbet

Publicerat: 15 april, 2024 i Okategoriserade

Köpenhamn testar fyra dagars arbetsvecka i stället för fem. Arbetstiden är dock inte förändrad, vilket innebär längre arbetsdagar.

Hade du hellre arbetat fyradagarsvecka?

Jag arbetar tre dagar på arbetet, och två dagar hemifrån. Fast jag arbetar ju också bara deltid. Jag blev svårt misshandlad 1995, utanför dåvarande Fryshuset. Hamnade på sjukhus i nio månader. var sjukskriven i flera år. Passade på att läsa in tre årig gymnasie kompetens på Liljeholmens folkhögskola. Sedan så började jag arbets träna ett par timmar på lovet. När plugget var slut så började jag arbets trän fyra timmar om dagen. Det slutade att jag började arbeta med löne bidrag i fyra timmar. Nu har jag börjat arbeta sex timar om dagen. Har en pension i för två timmar om dagen. Efter pandemin så arbetar vi två dagar hemifrån. Fast om de behöver hjälp och hör av sig, så kan jag komma in till jobbet.

Lämna en kommentar