Tappat förtroende för henne!

Publicerat: 25 april, 2024 i Okategoriserade

Anna Kinberg-Batra, landshövding i Stockholm, har fått kritik för att ha anställt två vänner på länsstyrelsen i Stockholm på tvivelaktiga sätt.

Kan Anna Kinberg-Batra sitta kvar?

Nej, inte om hon har lurat medborgarna och ger sina vänner jobb utan att någon annan kan få chansen. Klart att själv så ordnade min brorsa mitt jobb på Aftonbladet 1989. Fast jag tror ingen är missnöjd med mitt arbete. Jag arbetar bara deltid på grund ut av den hjärnskadan, jag fick efter den svåra misshandeln som jag råkade ut för 1995.

Om hon kommer att få gå så kommer hon ju få en väldigt mycket pengar i pension. Så hur man än vrider och vänder på saken så är rumpan fortfarande där bak. Jag har skrivit om henne förut. 2015 när hon var partiledare för Moderaterna, så ville hon stärka våra gränser. Nu har ju Borgarna makten med SD så nu har de stärkt våra gränser. Slänger till och med ut barn till länder som de aldrig har vart i utan sina föräldrar.

Jag vet inte om jag hade något förtroende för Dan Eliasson 2016. Året efter så ville Anna Kindberg Batra samarbeta med SD och det gör ju de nu. Men med Christersson.

Hon avgick ju året efter 2017 på grund ut av allt tjafs. Anna Kindber Batra har ju bara vart landshövding i Stockholms län sedan 1 mars i år. Det är ju frågan om hon kan sitta kvar.

Lämna en kommentar