Jag sover gott!

Publicerat: 16 april, 2024 i Okategoriserade

Två av tre kvinnor har sömnproblem varje månad enligt en undersöknng som gjorts av ”Apoteket Hjärtat” senaste året.

Har du problem med din sömn?

Jag har inget problem med min sömmn. Jag har aldrig haft, problem med min sömn. Jag är precis som min morfar, när han levde. Han behövde bara lägga sig på soffan och blundade, han slocknade på en gång. Jag har skrivit om sömnproblem förut. 2009 så skrev jag om att en spikmatta var ett alternativ till ett sömnproblem.

2013 skrev jag om en amerikan som vaknade upp och pratade svenska. 2017 skrev jag om att ha problem med tidsomställningen. Året efter

2018 så funderade jag också om det här med tidsomställningen. Hade inget problem med sömnen 2018 heller. Då skrev jag att jag var en morgon människa.

Förra året skrev jag att jag kände mig stressad, fast jag har inget sömnproblem. Jag har inget problem med min sömn.

Lämna en kommentar